.....................
Download WordPress Themes, Happy Birthday Wishes
HTV Pakistan
بنیادی صفحہ » ادب » تابوت، حصّہ دوم …….. ڈاکٹر سلیم خان

تابوت، حصّہ دوم …….. ڈاکٹر سلیم خان

پڑھنے کا وقت: 139 منٹ

کیلگیری میں نادرہ کا چہیتا گھوڑا پہنچ چکا تھا۔ یاسر اس انعامی مقابلے کی منصوبہ بندی کر رہا تھا جس سے اس کو مقبولیت حاصل کرنی تھی۔ اخبار میں دیا جانے والا اشتہار تیار کر کے اس نے کیلگیری کے دو بڑے اخبارات کیلگیری پوسٹ اور کناڈا ایج کو ای میل سے روانہ کیا۔ اس کا نرخ دیکھ کر کریڈٹ کارڈ سے ادائیگی کر دی۔ اس اشتہار میں نادرہ کے گھوڑے کی نہایت خوبصورت تصویر نمایاں تھی اور کیلگیری میلہ میں شریک ہونے والے شہ سواروں کو چیلنج کیا گیا تھا اگر وہ اس گھوڑے کو قابو میں کر لیتے ہیں تو یہ ان کا ہے ورنہ انہیں اپنے گھوڑے سے دستبردار ہونا پڑے گا۔ مقابلے میں شریک کرنے کا اختیار یاسر نے اپنے پاس رکھا تھا اور اس کے لیے عمدہ گھوڑے کی شرط تھی یعنی اگر کوئی شہسوار مردار گھوڑا لے کر آئے تو وہ اس کی درخواست مسترد کرنے کا حق محفوظ تھا۔
اس تیاری کے دوران اس کا ذہن کسی اور جانب نکل گیا۔ اس نے اپنے بیگ میں سے نادرہ کا اور اپناپاسپورٹ نکالا اور اسے آس پاس رکھ کر سوچنے لگا۔ ایک کینیا کا پاسپورٹ تھا اور دوسرا ہندوستان کا۔ یاسر کے پاسپورٹ پر اسے غیر شادی شدہ بتلایا گیا تھا اور نادرہ کے پاسپورٹ پر ہنوز اس کے شوہر کام صغیر زیدی لکھا ہوا تھا جسے تبدیل کروانے کا موقع ان لوگوں کو اس سفر سے پہلے نہیں مل سکا تھا۔ اس نے سوچا اگر کوئی اس سے کوئی سوال کرے کہ یہ نادرہ تمہاری کون لگتی ہے؟ تو کیا جواب دے گا؟ اور اگر کوئی ثبوت مانگے تو پاسپورٹ اس کی تردید کر دیں گے۔ یاسر کے لبوں پر ایک شریر مسکراہٹ پھیل گئی۔
یاسر نے اس کے بعداس ہوٹل کو فون لگایا جس میں ان کے کمرے مختص تھے اور کہا کہ وہ اپنی بکنگ کینسل کرنا چاہتا ہے۔ یہ سن کر نادرہ کے کان کھڑے ہو گئے۔ بکنگ کلرک بولا جناب آپ یہ اطلاع بہت تاخیر سے دے رہے ہیں اس لئے آپ کی پیشگی ادائیگی میں سے ایک دن کا کرایہ کٹ جائے گا۔ یاسر بولا کوئی بات نہیں آپ ایک دن کا کرایہ میرے کریڈٹ کارڈ سے نکال لیں۔ وہ بولا جناب معاف کیجئے یہ کام آپ کو کرنا ہو گا آپ ہماری ویب سائٹ پر جا کر ایک دن کرایہ ادا کرنے کے بعد کل سے آگے کی بکنگ کینسل کر دیں حساب برابر ہو جائے گا۔ یاسر بولا ٹھیک ہے۔

جواب لکھیں

آپ کا ای میل شائع نہیں کیا جائے گا۔نشانذدہ خانہ ضروری ہے *

*