.....................
HTV Pakistan
بنیادی صفحہ » خبریں » پاکستان نے فضائی حدود تمام پروازوں کے لیے کھول دی

پاکستان نے فضائی حدود تمام پروازوں کے لیے کھول دی

پڑھنے کا وقت: 1 منٹ

سول ایوی ایشن اتھارٹی (سی اے اے) نے پاک-بھارت کشیدگی کی وجہ سے بندش کی شکار فضائی حدود تمام پروازوں کے لیے کھول دی۔

برطانوی خبر رساں ادارے رائٹرز کے مطابق سول ایوی ایشن کی ویب سائٹ پر ایئرمین کے لیے جاری کردہ نوٹس (NOTAMS) میں کہا گیا کہ پاکستان کی فضائی حدود کی بندش ختم کردی گئی ہے جس کا اطلاق فوری طور پر ہوگیا ہے۔

جب سی اے اے حکام سے اس حوالے سے بات کرنے کے لیے رابطہ کیا گیا تو انہوں نے بھی فیصلے کی تصدیق کردی۔

خیال رہے کہ سیکریٹری سول ایوی ایشن اتھارٹی شاہ رخ نصرت نے کہا تھا کہ بھارت نے پاکستان سے اس کی فضائی حدود کھولنے کا مطالبہ کیا تھا جس پر پاکستان کی جانب سے جواب دیا گیا تھا کہ اگر بھارت پاکستانی فضائی حدود سے متصل تعینات اپنے لڑاکا طیارے ہٹالے تو پاکستان اپنی فضائی حدود کھول دے گا۔

خیال رہے کہ پاکستان کا اعلان ایسے وقت میں سامنے آیا ہے جب امریکا کی جانب سے یہ اعلان کیا گیا تھا کہ وہ پاکستانی فضائی حدود کی بندش کی وجہ سے ممبئی اور دہلی کے لیے اپنی فلائیٹس 26 اکتوبر تک بند کردے گا۔

یاد رہے کہ 26 فروری کو بھارتی دراندازی اور بین الاقوامی حدود کی خلاف ورزی کے باعث پاکستان نے اپنی فضائی حدود بھارت سمیت تمام بین الاقوامی پروازوں کے لیے اپنی فضائی حدود بند کردی تھی۔

بعدازاں مارچ میں پاکستان نے فضائی حدود بحال کی تھی تاہم بھارتی پروازوں کو تاحال پاکستان میں داخل ہونے کی اجازت نہیں تھی۔

پاک بھارت کشیدگی کی پیش نظر سول ایوی ایشن اتھارٹی کی جانب سے وفتاً فوقتاً اس کا جائزہ لیتے ہوئے بھارت کے لیے فضائی حدود کھولنے کا فیصلہ موخر کیا جاتا رہا۔

جواب لکھیں

آپ کا ای میل شائع نہیں کیا جائے گا۔نشانذدہ خانہ ضروری ہے *

*